VINK Norway AS har fått ny daglig leder

PRESSEMELDING 11.april 2016

Vink Norway AS har fått ny daglig leder

VINK Norway AS har ansatt Reidar Nesje som ny daglig leder.
Han startet i jobben 1.mars 2016.

Reidar er bosatt med kone og 2 barn på Myrvoll i Oppegård.

Han er Sivilingeniør fra NTH og diplomøkonom fra BI.

Tidligere har Reidar jobbet 8 år i Hydrogas Norge AS, 8 år i Akzo Nobel hvorav 2 år i England og 2 år i Tsjekkia. De siste 5 årene har Reidar vært adm. dir. hos KSB Norge AS.

I tillegg til å være daglig leder hos Vink i Oslo, er Reidar også salgssjef for industriavdelingen. Han forteller om kvalitetsprodukter og dyktige medarbeidere. Grunnlaget er meget godt for å dekke kundenes behov for produkter og tjenester. Reidar gleder seg til å samar­beide med alle de forskjellige kundene VINK har innen skilt & reklame, bygg og industri.

”Det er så variert!” sier Nesje, ”Plast er nytt for meg, men jeg tror min bakgrunn vil gi meg et godt utgang­spunkt i den nye rollen. Alt av Norsk industri er potensielle kunder. Nesten alle bedrifter har applikasjoner der industriell plast med fordel kan benyttes. Vink har eksperter innen industriell plast som kan hjelpe kunder med å finne gode løsninger.”

Walter Blunck som er styreformann og administrerende direktør, med base i Danmark sier han ser frem til at Reidar skal styre VINK i Oslo, og at han har stor tillit til at Reidar skal gjøre en god jobb her. Reidar treffes på mobil: 908 94 180 eller e-post ren@vink.no

Walter Blunck
Adm. direktør