VINK satser på dagslyset!

PRESSEMELDING                              15.februar 2017

VINK Norway AS inngår avtale med Unilite AS i Danmark om å selge deres overlys, kupler og røykventilasjon i det norske markedet. Produktene fra Unilite AS kompletterer vårt allerede brede sortiment av daglysfelter og overlys.

VINK Norway AS henvender seg direkte til tak-  og fasadentreprenører over hele landet. VINK tilbyr rask og god service samt sikre leveranser til riktig pris.

VINK Norway AS vil lagerføre et standard sortiment av høykvalitets akrylkupler og PC-overlys i Oslo. Spesialformater og typer produseres på ordre. ”Unilite sine produkter sammen med VINK sin erfaring og etablerte logistikkløsninger vil utgjøre en slagkraftig konstellasjon som kundene vil nyte godt av”, sier salgssjef for VINK sin byggavdeling Gaute Hoff.

VINK Norway AS,
Bjørnerudveien 8, 1266 Oslo
Tel.:22 76 60 00
E-post:   info@vink.no

Gaute Hoff
Salgssjef bygg
Mob.: 95134560
E-post: gh@vink.no

VINK Norway AS er leverandør av plast halvfabrikata. VINK ble etablert i Nederland i 1954. I 1977 ble VINK etablert i Norge. VINK har hovedkontor i Oslo, og i januar 2011 ble egen avdeling i Rogaland opprettet. VINK Norway AS er et av de 11 VINK-selskapene, som er Europas ledende leverandør av plast halvfabrikata. VINK Holding Ltd eier VINK-selskapene samt Amari Plastic PLC i England og Skottland. Alle disse selskapene er i ”The Plastic Family” hvor det også er selskaper i USA,

Canada, Australia og New Zealand og det er i dag 160 operative enheter i verden som arbeider med salg av plast halvfabrikata og bearbeidede deler i plast.

VINK-selskapene har over 30.000 lagerførte artikler i plast halvfabrikata, rør og rørdeler.

Dette er Europas bredeste sortiment av bolter, emnerør, plater, folier, profiler og plastrørsystemer!
VINK kan være med fra ide til ferdig produkt. VINK viser vei..i plastens verden!